Rulluisutaja ja treeneri Mart Markuse sõnul on tehnika väga oluline. Kui jooksu ja rattasõiduga võid ise alustada, siis rulluisutamisega nii lihtsalt ei lähe. Mõni õpib selle ära näiteks internetivideote põhjal, Markus soovitab aga käia koolitaja juures. Tema teeb selgeks põhiasjad: kuidas pidurdada, milline on õige kehaasend ja kuidas õigesti kukkuda. Kui need oskused omandatud, saad iseseisvalt edasi harjutada.

Rulluisutamine on hea aeroobne treening ja spordiala neile, kes näiteks joosta ei saa või ei soovi, aga ka harrastajatele, kel kergemad terviseprobleemid. Kiiruste kasvades saavad rohkem koormust just kõhu- ja seljalihased ning neid lihasgruppe tasub hooajavälisel ajal tugevdada, et suvel oleks parem sõita.

Kukkumisohtu kõrvale jättes rulluisutades vigastusi naljalt ette ei tule. “Rulluisutamine on hea ala, sest ei koorma liigeseid. Kerge ülekaalu korral ei ole näiteks jooksmine soovitatav, aga rulluisutamine on põrutuse puudumise pärast n-ö pehme spordiala. See sobib enamikule.”