Söömises Silja rutiini ei armasta, hommikuti sööb ta vastavalt tujule. “Vahel tahan kooki ja kohukesi, vahel peekonit ja muna,” nimetab Silja. “Vahel röstin lihtsalt paar leivaviilu, lisan sinki või juustu.”

Toidublogija kõige lemmikum hommikusöök koosneb aga maitsestamata Kreeka jogurtist, kohupiimapastast või kohupiimast, suvel värskete marjadega, talvel sügavkülmutatud mustikate, maasikate, vaarikate või sõstardega. “Olen eriti suur musta sõstra fänn,” märgib Silja. “Must sõstar on hästi tervislik ja C-vitamiini rikas ning täiesti alahinnatud mari.”

Vahel lisab Silja sellele hommiku­einele lusikatäie kookos­õiesiirupit või natuke vedelat mett, vahel magusat jogurtit. Sobivad ka kookoshelbed ja röstitud mandli­laastud, kuid enamasti eelistab naine naturaalset maitset.

Restoranis kooki ei söö

Pooled lõunasöögid valmistab Silja kodus, ent sama sageli einestab ta lõuna ajal kohvikutes ja restoranides. “Vahel on sõbrannadega kohtumiseks just lõunasöök kohvikus kõige parem, kui õhtud on mõlemal kinni. 1–3 korda nädalas on ka pressilõuna, tootetutvustus lõunasöögiga, või tutvustab mõni restoran oma menüüd või pea­kokka. Et mu töö on toiduvalmistamine ja retseptide testimine, kipub lõuna kodus olemagi koogitükk, kaks või kolm. Seetõttu on väljas einestamine hea – et söön muud kui kooki.”